Dieta

Published on 9 czerwca, 2016 | by admininistrator

3

Tabele żywieniowe: mikroelementy

Przygotowaliśmy dla Was drugą część naszego przewodnika po diecie roślinnej. W poprzednim numerze rozpisaliśmy produkty roślinne ze względu na zawartość witamin. Dzisiaj przedstawiamy Wam rozpiskę ze względu na ilość mikorelementów. Dowiecie się jak najłatwiej bilansować takie składniki pokarmowe jak żelazo, wapń, cynk czy magnez.

Tak jak poprzednio, zawartość soli mineralnych podaliśmy na 100 g produktu plus przeliczyliśmy to na procent dziennego zapotrzebowania. Oczywiście, zapotrzebowanie na poszczególne składniki może różnić się w zależności od płci, wieku i aktywności fizycznej. Nasze dane to średnia dla osób o zapotrzebowaniu kalorycznym około 2500 kcal.

Wersja on line dostępna poniżej. PDF możecie pobrać tutaj.


TRENINGI PERSONALNE

SPRAWDŹ JAK W PRAKTYCE POŁĄCZYĆ SPORT I WEGANIZM. Naucz się trenować w oparciu o ciężar własnego ciała, bez potrzeby wydawania pieniędzy na karnety do klubów fitness. Dzięki Vegan Workout masz też unikatową możliwość treningu z odważnikami kettlebells metodą StrongFirst pod okiem certyfikowanego instruktora. Prowadzimy również grupowe zajęcia w ramach Akademii Kettlebells Warszawa.

Dowiedz się więcej o treningach personalnych kilkając tutaj.

3 Responses to Tabele żywieniowe: mikroelementy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑

Shares