Sportowcy

Published on Marzec 8th, 2017 | by admininistrator

0

Kobiety na diecie wegańskiej w sporcie cz.2

Prezentujemy drugą część naszego wpisu o kobietach na diecie wegańskiej, które aktywnie trenują i doskonalą swoje umiejętności. Uprawiają sztuki walki, biegają, wspinają się, podnoszą ciężary. Część z nich wybrała dietę roślinną ze względów zdrowotnych, inne nie chciały przykładać ręki do eksploatacji zwierząt na fermach hodowlanych. Niezależnie od powodu, każda z nich udowadnia, że można skutecznie połączyć sport z dietą roślinną.

CATRA CORBETT

Biegaczka, która swojej karierze pokonała ponad 200 ultramaratonów! Jest zwyciężczynią biegu Razorback na dystansie 100 mil czyli ponad 160 kilometrów. Catra jest także drugą Amerykanką, której udało się ukończyć siedmiodniowy wyścig przez pustynię Sahara – Marathon des Sables w 2002 roku. Do Catry należy również rekord John Muir w kategorii kobiet.

Catra jest weganką od ponad 20 lat. Zmiana diety i stylu życia pomogła jej między innymi pokonać wcześniejsze uzależnienie od alkoholu.

MINDY COLLETE

Trenuje sporty sylwetkowe, zaangażowana w projekt Vegan Bodybuilding i Plant Built. Dlaczego wybrała weganizm?

Jak sama mówi:

Wszystko zaczęło się z przyczyn zdrowotnych, szybko jednak okazało się, że chodzi tu o coś więcej. Zawsze kochałam zwierzęta i im więcej słyszałam o okrucieństwie, które wiązało się z pozyskiwaniem pochodzących od nich produktów, tym gorliwiej i z większą determinacją starałam się robić co w mojej mocy, aby poprawić ich los.

Mindy możecie też śledzić na Facebooku.

STEPH DAVIS

Steph zalicza się do światowej czołówki i uchodzi za jedną z najlepszych i wszechstronnie uzdolnionych alpinistek świata. Jest trzecią kobietą, która przeszła ścianę Free Rider na El Capitane w Yosemite. Przede wszystkim jednak Steph jest pierwszą kobietą w historii, której udało się wspiąć na Torre Egger w Patagonii.

Jej ulubione produkty w diecie wegańskiej?

Moimi ulubionymi produktami spożywczymi są: mleko sojowe w proszku, muesli, mleko ryżowe, chleb Ezechiela, ciemnozielone warzywa (jarmuż, szpinak, boćwina), tofu, quinoa, brązowy ryż, pasta z soi, orzechy włoskie, migdały, oliwa z oliwek, olej z pestek winogron, masło migdałowe, kiwi, banany, batony orzechowe Mojo, suszone jabłka, wafle kukurydziane, hummus, zupa miso, zupa z soczewicy i oczywiście kawa oraz herbata z imbirem.  Kiedy osiągnęłam odpowiednią harmonię pomiędzy aktywnością i jedzeniem, wszystko wydaje się działać idealnie.

CLAIRE FOREMAN

Utytułowana zawodniczka Muay Thai, zwyciężczyni WMC Autralia, weganka związana z ekipą Vegan Fighters. Zaczynała od diety wegetariańskiej. Z czasem trafiało do niej coraz więcej informacji na temat przemysłu mlecznego i brutalnych warunkach ferm przemysłowych, w których zmuszone są żyć miliony krów.

Claire postawiła na dietę roślinną. Zmiana zajęła jej kilkanaście miesięcy. Dzisiaj, w ramach działalności w Vegan Fighter sama stara się promować weganizm wśród sportowców. Jej treningi i przykładowe posiłki możecie zobaczyć na Instagramie.

 


TRENINGI PERSONALNE

SPRAWDŹ JAK W PRAKTYCE POŁĄCZYĆ SPORT I WEGANIZM. Naucz się trenować w oparciu o ciężar własnego ciała, bez potrzeby wydawania pieniędzy na karnety do klubów fitness. Dzięki Vegan Workout masz też unikatową możliwość treningu z odważnikami kettlebells metodą StrongFirst pod okiem certyfikowanego instruktora. Prowadzimy również grupowe zajęcia w ramach Akademii Kettlebells Warszawa.

Dowiedz się więcej o treningach personalnych kilkając tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑








  • .
  • NAJPOPULARNIEJSZE POSTY

  • Magazyn on-line






Shares