Sportowcy

Published on Kwiecień 23rd, 2013 | by admininistrator

0

„Lubię być inny niż wszyscy”

Ostatnio publikowaliśmy dwuczęściowy cykl wpisów poświęconych diecie wegańskiej pod kątem kulturystyki. Dzisiaj chcemy wam przedstawić sylwetkę Torrego Washingtona – weganina, trenera personalnego, startującego w konkurencjach naturalnej kulturystyki (bez sterydów i hormonów wzrostu).

Torre był wegetarianinem od urodzenia. Jak sam mówi zawsze zwracał uwagę na to co je i jak żyje. Próbował diety roślinnej na długo zanim usłyszał o weganizmie. Zrezygnował z produktów pochodzenia zwierzęcego jeszcze w 1998 roku. Zafascynowany takimi postaciami jak Arnold Schwarzenegger Torre zdecydował związać swoją przyszłość z treningiem. W swoich pierwszych zawodach wziął udział w 2009 roku uzyskując trzecie miejsce. Był jedynym weganinem wśród zawodników.

Dzisiaj Torre związany jest głównie ze stroną veganbodybuilding.com. Możecie znaleźć go na często aktualizowanym profilu FB oraz na stronie  http://www.successbyu.com/.

Poniżej publikujemy fragmentów wywiadu z Torrym. Tutaj możecie posłuchać innej rozmowy on-line!

Dlaczego zostałeś weganinem?

To był wybór stylu życia, chciałem wyłamać się z „normy”.

Kiedy i dlaczego zainteresowałeś się fitnessem?

Zacząłem się interesować fitnessem kiedy mieszkałem na Jamajce. Kiedy wróciłem do USA zacząłem trenować w wieku około 15 lat. Chciałem wtedy stać się większy i urosnąć po tym jak zobaczyłem Wolverina.

Jak byś opisał swój program odżywczy?

Stosuje program odżywczy sporadycznie, ale na potrzeby występów muszę być bardziej zdyscyplinowany.

I posiłek

  • porcja (ok. 50 ml) soku Tahitian Noni
  • 24 g proteinowego szejka sojowego
  • płatki zbożowe lub owsianka

II posiłek

  • baton proteinowy (np. Odwalla)

III posiłek

  • kanapka na chlebie ezechiela z masłem fistaszkowym/sztucznym miodem lub brokuły z brązowym ryżem albo tofu
  • jogurt sojowy
  • owoc

IV posiłek

  • baton proteinowy (np. Odwalla)

V posiłek (po treningowy)

  • 24 g proteinowego szejka sojowego
  • porcja (ok. 50 ml) soku Tahitian Noni

VI posiłek

  • pasztet z tofu/wegański
  • brokuły/marchew/słodkie ziemniaki

Jakich suplementów używasz i dlaczego?

Piję tylko sok Tahitian Noni, żeby dodać sobie energii, podbudować system odpornościowy i wspomóc regenerację mięśni. Dodatkowo spożywam szejki z białkiem sojowym lub ryżowym.

Jakie są błędne przekonania na temat wegan?

Zazwyczaj ludzie są przekonani, że nie spożywamy wystarczająco białka, że jemy tylko sałatki, oraz że jesteśmy wychudzeni i niedożywieni.

Jaki według ciebie jest najważniejszy aspekt fitnessu?

Konsekwencja i zdrowie.

Co lubisz najbardziej w byciu weganinem?

Wyzwanie jakim jest zdrowa dieta i robienie tego, czego większość ludzi nie chciałaby zrobić oraz pokazywanie im, że jest to możliwe.

Co lubisz najbardziej w byciu sprawnym?

Nie muszę już przejmować się chorobami, już nawet nie wiem co to słowo znaczy.

Jakie są twoje mocne strony jako sportowiec?

Popychanie siebie do granic możliwości.

Co byś mógł poradzić wegańskim sportowcom, którzy właśnie zaczynają?

Nie spieszcie się i zróbcie to powoli. Dla mnie była to zmiana sposobu myślenia, ale nie wszyscy tak potrafią. Naucz się również jak właściwie się odżywiać.

Co ciebie jako weganina motywuje do sukcesu w sporcie?

Czerpię radość z robienia czegoś poza „normą”, lubię być inny niż wszyscy.

Jak strona www.veganbodybuilding.com pomogła lub zainspirowała ciebie?

Zainspirowała mnie do nieustannej rywalizacji ponieważ dzięki tej stronie wiem, że są ludzie którzy nas wspierają i robią to co my. To wspaniała strona.

Źródło: http://www.surawka.webd.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=518&Itemid=18


TRENINGI PERSONALNE

SPRAWDŹ JAK W PRAKTYCE POŁĄCZYĆ SPORT I WEGANIZM. Naucz się trenować w oparciu o ciężar własnego ciała, bez potrzeby wydawania pieniędzy na karnety do klubów fitness. Dzięki Vegan Workout masz też unikatową możliwość treningu z odważnikami kettlebells metodą StrongFirst pod okiem certyfikowanego instruktora. Prowadzimy również grupowe zajęcia w ramach Akademii Kettlebells Warszawa.

Dowiedz się więcej o treningach personalnych kilkając tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑
  • .
  • Magazyn on-line






Shares