Dieta

Published on 7 lipca, 2012 | by admininistrator

17

Dieta pod siłownie

W jednym z archiwalnych już numerów magazynu Vege opublikowano przykładowy wegański jadłospis dla osób uprawiających sporty siłowe, opracowany przez Dagmarę Miler we współpracy z portalem kulturystyka-online.pl.

Część z was zastanawiać może duża ilość soi w posiłkach. Niestety, izolat białka sojowego to w Polsce chyba jedyne wyizolowane białko roślinne dostępne w sklepach. Stąd tak, a nie inaczej ułożone menu. Za granicą wybór jest dużo większy. W sklepach dostępne jest np. białko ryżowe. Jest jeszcze internet, w którym znajdziecie min. białko z konopi siewnych i spiruliny, ale to wciąż trudno dostępne i drogie produkty w naszym kraju. Więcej o tzw. superfoods napiszemy jeszcze przy okazji kolejnych notek na stronie.

  • I posiłek 8.00
    16 łyżek muesli z suszonymi owocami; 0,5 l mleka sojowego; 1 pomarańcza
  • II posiłek 11.00
    2 łyżki naturalnego masła orzechowego; pełnoziarnista bułka, pudełko rodzynek/banan
  • III posiłek 14.00 (przed treningiem)
    2 kromki pełnoziarnistego chleba; banan; 20 g białka sojowego w proszku
  • IV posiłek 16.00 (po treningu)
    20 g białka sojowego lub ryżowego; 300ml izotoniku
  • V posiłek 18.00
    150 g tofu zmieszanego z warzywami strączkowymi; 400g innych warzyw (brokuły, szpinak, marchew, cebula) lub warzywny burger (1 kotlet sojowy, 2 plasterki tofu, 2 kromki pełnoziarnistego chleba, pokrojona sałata, pokrojona cebula, 1-2 plasterki pomidora) lub duża sałatka (200-300 g sałaty rzymskiej, 1 cebula, 1 pomidor, 200 g ciecierzycy, 100 g czarnych oliwek, 2 łyżki dressingu do sałatek)
  • VI posiłek 21.00
    Sojowy baton proteinowy; 2 łyżki naturalnego masła orzechowego


TRENINGI PERSONALNE

SPRAWDŹ JAK W PRAKTYCE POŁĄCZYĆ SPORT I WEGANIZM. Naucz się trenować w oparciu o ciężar własnego ciała, bez potrzeby wydawania pieniędzy na karnety do klubów fitness. Dzięki Vegan Workout masz też unikatową możliwość treningu z odważnikami kettlebells metodą StrongFirst pod okiem certyfikowanego instruktora. Prowadzimy również grupowe zajęcia w ramach Akademii Kettlebells Warszawa.

Dowiedz się więcej o treningach personalnych kilkając tutaj.

17 Responses to Dieta pod siłownie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑

Shares