Treningi personalne

Kiedy ponad kilka lat temu po raz pierwszy pojawił się pomysł założenia portalu Vegan Workout moim głównym celem była promocja sportu wśród wegan i diety roślinnej wśród sportowców. Dzisiaj mam możliwość pokazania Ci w praktyce jak łączyć ze sobą obie te rzeczy.

Nazywam się Emil Stanisławski, od ponad czterech lat prowadzę regularne treningi grupowe i personalne w Akademii Kettlebells Warszawa.

  • Jestem certyfikowanym instruktorem systemu Strong First Girya. Kończyłem również kursy intruktroskie z metody Ground Force Method i Felxible Steel.
  • Należę do grupy kettlebell TOP TEAM Polska – grupy najbardziej zaawansowanych osób w Polsce trenujących kettlebell metodą Strong First.
  • W uznaniu moich zasług trenerskich w 2018 roku, jako czwarta osoba w Polsce otrzymałem również tytuł Top Team Instruktor nadawany przez Centrum Kettlebell Polska.
  • W 2019 roku wywalyczyłem również wicemistrzostwo Polski w Półmaratonie Kettlebells.

Dzięki pracy z odważnikami kulowymi jestem w stanie nauczyć Cię bezpiecznych wzorców ruchowych, zbudować niezbędne fundamenty siłowe, poprawić mobilność i naprawić szkody wyrządzone przez lata siedzącego trybu życia. W pierwszej kolejności stawiamy na naukę techniki, pracę z oddechem i napięciem. Na dalszym etapie dodajemy obciążenie i zaczynamy pracować w konkretnych zakresach powtórzeń i serii w zależności od obranego celu treningowego.

Nie wiesz czy jesteś w stanie zbudować siłę na diecie bezmięsnej? Na przestrzeni kilku lat pracy, dziewiątka moich podopiecznych zdała niezbędne egzaminy siłowo wytrzymałościowe dołączając do kettlebell TOP TEAM: Kasia Przeździecka, Paulina Holtz, Ula Gronowska, Natalia Puciłowska (Ciało i Zdrowo), Marta Mikita (Vegan Workout), Ula Koss, Anna Kozłowska, Dorota Szparaga i Łukasz Konotopski. Wszyscy przygotowywali się do testów na dietach wegetariańskich bądź wegańskich.

Jeżeli ćwiczysz sporty walki, biegasz lub podnosisz ciężary jesteś w stanie wykorzystać kettlebells w treningu uzupełniającym i podnieść dzięki nim wyniki w uprawianej przez siebie dyscyplinie sportu. Jeżeli odważniki to Twój pierwszy kontakt ze sportem pozwolą Ci cieszyć się większą siłą i zdrowszym życiem.

Na treningach personalnych wykorzystuje również elementy treningu bodyweight w oparciu o metodykę Ground Force Method i treningu gimnastycznego. Jeżeli dopiero próbujesz wrócić do aktywności fizycznej po latach bezruchu na zajęciach personalnych skupimy się w pierwszej kolejności nad odbudowaniem świadomości ciała, poprawą mobilności i stabilizacji. Celem naszych treningów nie jest „zajazd” tylko zdrowe, silne i funkcjonalne ciało, które pomoże Ci w codziennym życiu.

Swoje doświadczenie w pracy z treningiem bodyweight rozwijałem na szkoleniach z zakresu gimnastyki sportowej i podczas swojej ponad 7 letniej przygody z capoeira w sekcji FICAG Polska.

W jakiej formie prowadzone są treningi personalne?

  • Stałe treningi personalne (1h) 1-3 razy w tygodniu w zależności od Twoich potrzeb.
  • 1,5 h warsztaty nakierowane na konkretne umiejętności/cele treningowe (poprawa techniki pracy z kettlebells w konkretnych ćwiczeniach, konsultacja treningowa, nauka podciągania, wypracowanie techniki przysiadu na jednej nodze itp.)
  • 4 godzinne szkolenie z podstaw pracy z kettlebells  – personalne lub dla małych 2-4 osobowych grup.

Oferta skierowana jest zarówno do osób początkujących jak i dla ludzi z doświadczeniem w pracy z odważnikami, którzy przygotowują się do egzaminów SFG i Top Team.

Jesteś zainteresowany większą ilością informacji? Zapraszam do śledzenia mojego profilu na Facebooku.

Zajęcia prowadzone są w Akademii Kettlebells Warszawa. Kontakt: veganworkout@gmail.com

Wiedza dotycząca treningu wciąż ewoluuje. Swoje doświadczenie staram się rozwijać podczas treningów grupowych i personalnych, uczestnicząc w szkoleniach i seminariach. Najważniejsze wydarzenia:

Strong First Kettlebell/ Ground Force Method / Flexible Steel / Bodyweight Training (Steve Maxwell) / Joint Mobility (Steve Maxwell) / Programming and methodologies for strenght training / Kettlebell, barbell & bodyweight: the foundations of strenght / Warsztaty szkoleniowe hardstyle kettlebell II / Gimnastycy.pl / Siła prosto, niezbyt łatwo / Dwubój olimpijski / Kopalnia ruchu / Zaawansowane techniki kettlebell / Mobility / Programowanie treningu siłowego / Street Lifting / Dieta roślinna – wady i zalety

 

Kontakt: veganworkout@gmail.com

Emil Stanisławski


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑

  • Bezpłatny poradnik


Shares