Treningi personalne

Kiedy ponad 4 lata  temu po raz pierwszy pojawił się pomysł założenia portalu Vegan Workout moim głównym celem była promocja sportu wśród wegan i diety roślinnej wśród sportowców. Dzisiaj mam możliwość pokazania Ci w praktyce jak łączyć ze sobą obie te rzeczy.

Nazywam się Emil Stanisławski, od ponad dwóch lat prowadzę regularne treningi grupowe i personalne w Akademii Kettlebells Warszawa. Jestem certyfikowanym instruktorem systemu Strong First Girya / Ground Force Method / Felxible Steel. Należę do grupy kettlebell TOP TEAM Polska – grupy najbardziej zaawansowanych osób w Polsce trenujących kettlebell metodą Strong First.

Dzięki pracy z odważnikami kulowymi jestem w stanie nauczyć Cię bezpiecznych wzorców ruchowych, zbudować niezbędne fundamenty siłowe, poprawić mobilność i naprawić szkody wyrządzone przez lata siedzącego trybu życia. W pierwszej kolejności stawiamy na naukę techniki bezpiecznego posługiwania się kettlebells. Na dalszym etapie dodajemy obciążenie i zaczynamy pracować w konkretnych zakresach powtórzeń i serii w zależności od obranego celu treningowego.

Nie wiesz czy jesteś w stanie zbudować siłę na diecie bezmięsnej? Na przestrzeni ostatniego roku, trójka moich podopiecznych zdała niezbędne egzaminy siłowo wytrzymałościowe dołączając do kettlebell TOP TEAM: Kasia Przeździecka, Paulina Holtz, Ula Gronowska. Wszystkie budowały swoją siłę na dietach wegetariańskich bądź wegańskich.

Jeżeli ćwiczysz sporty walki, biegasz lub podnosisz ciężary jesteś w stanie wykorzystać kettlebells w treningu uzupełniającym i podnieść dzięki nim wyniki w uprawianej przez siebie dyscyplinie sportu. Jeżeli odważniki to Twój pierwszy kontakt ze sportem pozwolą Ci cieszyć się większą siłą i zdrowszym życiem.

Na treningach personalnych wykorzystuje również elementy treningu bodyweight w oparciu o metodykę Ground Force Method i treningu gimnastycznego. Jeżeli dopiero próbujesz wrócić do aktywności fizycznej po latach bezruchu na zajęciach personalnych skupimy się w pierwszej kolejności nad odbudowaniem świadomości ciała, poprawą mobilności i stabilizacji. Celem naszych treningów nie jest „zajazd” tylko zdrowe, silne i funkcjonalne ciało, które pomoże Ci w codziennym życiu.

Swoje doświadczenie w pracy z treningiem bodyweight rozwijałem na szkoleniach z zakresu gimnastyki sportowej i podczas swojej ponad 6 letniej przygody z capoeira w sekcji FICAG Polska.

W jakiej formie prowadzone są treningi personalne?

  • Stałe treningi personalne (1h) 1-3 razy w tygodniu w zależności od Twoich potrzeb
  • 1,5 h warsztaty nakierowane na konkretne umiejętności/cele treningowe (poprawa techniki pracy z kettlebells w konkretnych ćwiczeniach, konsultacja treningowa, nauka podciągania, wypracowanie techniki przysiadu na jednej nodze itp.)
  • 4 godzinne szkolenie z podstaw pracy z kettlebells  – personalne lub dla małych 2-4 osobowych grup

Oferta skierowana jest zarówno do osób początkujących jak i dla ludzi z doświadczeniem w pracy z odważnikami, którzy przygotowują się do egzaminów SFG i Top Team. Zajęcia prowadzone są w Akademii Kettlebells Warszawa. Kontakt: veganworkout@gmail.com

Wiedza dotycząca treningu wciąż ewoluuje. Swoje doświadczenie staram się rozwijać podczas treningów grupowych i personalnych, uczestnicząc w szkoleniach i seminariach. Najważniejsze wydarzenia:

Strong First Kettlebell/ Ground Force Method / Flexible Steel / Bodyweight Training (Steve Maxwell) / Joint Mobility (Steve Maxwell) / Programming and methodologies for strenght training / Kettlebell, barbell & bodyweight: the foundations of strenght / Warsztaty szkoleniowe hardstyle kettlebell II / Gimnastycy.pl / Siła prosto, niezbyt łatwo / Dwubój olimpijski / Kopalnia ruchu / Zaawansowane techniki kettlebell / Mobility

Opinie:

Długo szukałam ćwiczeń które nie pogłębią mojego chorego kolana a dokładnie chondromalacji rzepki. Wcześniej ćwiczyłam kilka miesięcy na siłowni i pogłębiłam tylko swoje schorzenie oraz wadę postawy. Ćwiczenia z Emilem pozwoliły mi wrócić do treningów siłowych i zapomnieć co do ból kolan oraz przestałam się bać takich ćwiczeń. Widzę w lustrze jak poprawia się moja sylwetka i jak tylko mam przestój w ćwiczeniach zaczyna się pogarszać.. Bardzo lubię treningi z Emilem bo zwyczajnie czuje się bezpiecznie pod względem technicznym i nie muszę zastanawiać czy nabawiłam się kontuzji i co będzie mnie boleć dnia następnego.
Ania

Moje treningi miały głównie opierać się na kalistenice, ale tak bardzo spodobały mi się kettlebell, że już przy nich zostałem. Bardzo nie lubie siłowni i jak dla mnie jest to najlepsze z możliwych ćwiczeń siłowych. Głównie na ćwiczeniach byłem nastawiony tylko na budowanie mięśni i poprawę kondycji natomiast nie spodziewałem się takich pozytywnych zmian w postawie i w kręgosłupie. Mam pracę głównie stojącą i kiedys strasznie się garbiłem teraz natomiast czuje że garbienie sprawia mi dyskomfort. Może nie mam jeszcze idealnej postawy i sylwetki ale dzięk kettlebell widzę i czuję bardzo duże zmiany. Jak dla mnie cała frajda w kalistenice czy kettlach polega na tym że wariacji ćwiczeń jest ogrom i nie ma miejsca na nudę. Poza tym na treningach personalnych z Emilem nie ma miejsca na błędy. Dzięki temu, że wciąż sprawdza moją postawę i poprawność wykonywanych ćwiczeń obyło się bez kontuzji i jakichkolwiek urazów. Dla Laika takiego jak ja, taki trener to podstawa.
Kamil

Zawsze byłam osobą aktywną, ciągle coś trenowałam. Aż tu nagle, klapa.., po trzeciej ciąży zaczął boleć mnie na poważnie kręgosłup. Na początku zwalałam na ciążę właśnie, ale jak zaszłam w czwartą to nie tylko kręgosłup mnie bolał, ale i stawy kolanowe. Zaleceniem od ortopedy była rehabilitacja, rozciąganie, basen, żadnych sportów siłowych, lekkoatletycznych, czy intensywnych, jak cardio etc.. Pomyślałam, to koniec, jestem już babcią, zostaje robienie na drutach. Któregoś razu, moja serdeczna znajoma opowiedziała mi o kettlach. Serio, to nie wierzyłam, że cokolwiek podniosę, bo miałam słabe ręce, a trening siłowy mnie nie interesował, ale…Już na pierwszym treningu z Emilem zaskoczyło, no i co najważniejsze, kręgosłup nie boli. Jakiś cud! Polecam kettle z całą odpowiedzialnością : )
Jowita

Myślę że kettle w Akademii Tygrys i Żuraw są takie fajne w dużej mierze dzięki niemu. Po pierwsze to fajny człowiek, który nie zadziera nosa i da się z nim normalnie porozmawiać. Po drugie jest bardzo uważny na to co ludzie robią, dzięki temu trening jest bezpieczny. Po trzecie ma przygotowanie gimnastyczne i dzięki temu bardzo dużą świadomość ciała. Efekty ? no cóż? nie będę ukrywał że to też lubię : ) A są zadziwiające? Tureckie wstawanie zaczynałem z 12 kg odważnikiem, po 2 miesiącach nieśmiało przeszedłem na 20, a w 8 miesiącu podniosłem 50 kg i zrobiłem snach test (dla niewtajemniczonych 100 powtórzeń rwania kettla 24 kg w 5 minut!!!).
Łukasz

Kiedy w kwietniu 2015 roku rozpoczęłam treningi w Akademia Kettlebells Warszawa , wyzwaniem było dla mnie tureckie wstawanie z 8 kilogramowym odważnikiem. Od dwóch lat dość intensywnie biegałam i szukałam dla siebie treningu uzupełniającego. Siłownię skreśliłam od razu, zastanawiałam się chwilę nad crossfitem i w końcu za sprawą bloga PowerWorkout Centrum Treningu Domowego Angeliki Przybyłek, wylądowałam na sali gdzie jedynym sprzętem treningowym były żelazne kulki z uchwytem. Minęło 11 miesięcy a ja rozpoczęłam trening przygotowujący do testu CKB Top Team. Kettle z dyscypliny uzupełniającej stały się czymś więcej i dawały coraz więcej frajdy. Mam ogromne szczęście, że trafiłam na fantastycznego trenera Emil Stanisławski, który wierzy w każdego kogo trenuje, każdego wspiera i motywuje. Emil ? jesteś najlepszy! 😉 Bardzo się cieszę, że czerwona koszulka trafiła do naszej Akademii. Oby było ich u nas jak najwięcej! I cieszę się z tego, że udowodniłam sobie (i nie tylko sobie), że biegacze mogą całkiem nieźle radzić sobie z ciężarami.
Kasia – ultramaratonka, Top Team

Ostatnie lata mojej aktywności fizycznej przypadły na liceum, kiedy trenowałem m.in. aikido i karate. Potem przyszły studia i studenckie życie, a z aktywności fizycznej została tylko joga na wfie i harówka z łopatą na wykopaliskach archeologicznych.  Potem przyszedł drugi kierunek studiów, który jeszcze bardziej przykuł mnie do biurka a koniec końców jakikolwiek ruch został zażegnany przez operację. Pocieszałem się, że jest to ekonomiczne rozwiązanie, kiedy nie muszę myśleć o konsumowaniu i spalaniu kalorii.  Jednakże ciało przypomniało o sobie bólami kręgosłupa, zdewastowaną sylwetką i marną kondycją (papierosy!). Wówczas z pomocą przyszli przyjaciele z VeganWorkout.org.PL i nowa grupa kettlebells w Akademia Kung Fu „Tygrys i Żuraw”. Dzięki metodzie hardstyle, inspirującym treningom z Emilem Stanisławskim oraz budzącej się świadomości dość szybko udało się odwrócić całą krzywdę przez lata zadawaną swojemu ciału.  Treningi grupowe oraz długie miesiące treningów indywidualnych z Emilem sprawiły, że jakość mojego życia z tygodnia na tydzień rosła. Wszystkie bóle poszły w zapomnienie i przełamałem w sobie niemoc.
Marek – obecnie instruktor Strong First

Kontakt: veganworkout@gmail.com

Emil Stanisławski


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑

Shares