Treningi personalne

Zapraszamy na indywidualne treningi w ramach Vegan Workout!

Kiedy ponad dwa lata temu po raz pierwszy pojawił się pomysł założenia naszego portalu moim głównym celem była promocja sportu wśród wegan i diety roślinnej wśród sportowców. Dzisiaj mam możliwość pokazania Ci w praktyce jak łączyć ze sobą obie te rzeczy.

Od ponad sześciu lat, regularnie trenuję capoeirę w sekcji FICAG, a przez ostatnie kilka lat miałem okazję współpracować z inicjatywą gimnastycy.pl współorganizując między innymi warszawską sekcję gimnastyki dla wszystkich na warszawskim AWFie. Na kolejnych szkoleniach w Bydgoszczy, Łodzi, Trójmieście i Warszawie miałem okazję poznać metodykę treningu gimnastycznego i doskonalić swoje umiejętności pracy na kółkach gimnastycznych pod okiem doświadczonych instruktorów i zawodników.

Jestem również instruktorem Strong First -?? największej na świecie organizacji promującej trening siłowy z kettlebells według oryginalnej metody Pavla Tsatsoulina. Dzięki odważnikom kulowym jesteśmy w stanie wypracować niezbędne fundamenty siłowe, poprawić mobilność i naprawić szkody wyrządzone nam przez lata siedzącego trybu życia, w tym bóle pleców.

Jeżeli jesteś ćwiczysz sztuki walki, biegi czy podnoszenie ciężarów jesteś w stanie wykorzystać kettlebells w treningu uzupełniającym i podnieść dzięki nim swoje wyniki w uprawianej przez siebie dyscyplinie sportu. Jeżeli odważniki to Twój pierwszy kontakt ze sportem pozwolą Ci cieszyć się większą siłą i zdrowszym życiem.

Mam za sobą również podstawowe szkolenie z zakresu Girevoy Sport (czyli ćwiczeń z odważnikami w wersji sportowej) co pozwoliło mi poszerzyć perspektywę treningu z kettlebells. Wyszkoliłem dwójkę instruktorów Strong First (1,2), którzy pomyślnie zdali egzaminy siłowo – wytrzymałościowe. Dwie osoby (1,2) trenujące pod moim okiem zdały również egzaminy do grupy najbardziej zaawansowanych osób w Polsce ćwiczących kettlebell hardstyle – TOP TEAM.

Należę także do grupy instruktorów Ground Force Method – metodyki pracy z własnym ciałem opracowanej przez Petera Lakatosa, głównego szkoleniowca Strong First w Europie.

Jeżeli nie chcesz trenować z ciężarami nauczę Cię jak wykorzystać do pracy swoje własne ciało. Jak wykorzystać klasyczne ćwiczenia z masą własnego ciała i trenować w kierunku coraz trudniejszych wariacji (pompki na jednej ręce, przysiady na jednej nodze, muscle up). Nauczę Cię podstaw treningu na kółkach gimnastycznych i pokażę krok po kroku jak zorganizować swój trening.

Mam również ponad 11 lat doświadczenia z dietami wegetariańskimi, w tym dietą wegańską. Jeżeli nie będę w stanie Ci pomóc skieruję do dietetyków specjalizujących się w diecie roślinnej.

Trenujemy w sali, w parku lub w Twoim domu. Tak aby najlepiej wpasować treningi w Twój plan dnia.

Opinie:

Długo szukałam ćwiczeń które nie pogłębią mojego chorego kolana a dokładnie chondromalacji rzepki. Wcześniej ćwiczyłam kilka miesięcy na siłowni i pogłębiłam tylko swoje schorzenie oraz wadę postawy. Ćwiczenia z Emilem pozwoliły mi wrócić do treningów siłowych i zapomnieć co do ból kolan oraz przestałam się bać takich ćwiczeń. Widzę w lustrze jak poprawia się moja sylwetka i jak tylko mam przestój w ćwiczeniach zaczyna się pogarszać.. Bardzo lubię treningi z Emilem bo zwyczajnie czuje się bezpiecznie pod względem technicznym i nie muszę zastanawiać czy nabawiłam się kontuzji i co będzie mnie boleć dnia następnego.
Ania

Moje treningi miały głównie opierać się na kalistenice, ale tak bardzo spodobały mi się kettlebell, że już przy nich zostałem. Bardzo nie lubie siłowni i jak dla mnie jest to najlepsze z możliwych ćwiczeń siłowych. Głównie na ćwiczeniach byłem nastawiony tylko na budowanie mięśni i poprawę kondycji natomiast nie spodziewałem się takich pozytywnych zmian w postawie i w kręgosłupie. Mam pracę głównie stojącą i kiedys strasznie się garbiłem teraz natomiast czuje że garbienie sprawia mi dyskomfort. Może nie mam jeszcze idealnej postawy i sylwetki ale dzięk kettlebell widzę i czuję bardzo duże zmiany. Jak dla mnie cała frajda w kalistenice czy kettlach polega na tym że wariacji ćwiczeń jest ogrom i nie ma miejsca na nudę. Poza tym na treningach personalnych z Emilem nie ma miejsca na błędy. Dzięki temu, że wciąż sprawdza moją postawę i poprawność wykonywanych ćwiczeń obyło się bez kontuzji i jakichkolwiek urazów. Dla Laika takiego jak ja, taki trener to podstawa.
Kamil

Zawsze byłam osobą aktywną, ciągle coś trenowałam. Aż tu nagle, klapa.., po trzeciej ciąży zaczął boleć mnie na poważnie kręgosłup. Na początku zwalałam na ciążę właśnie, ale jak zaszłam w czwartą to nie tylko kręgosłup mnie bolał, ale i stawy kolanowe. Zaleceniem od ortopedy była rehabilitacja, rozciąganie, basen, żadnych sportów siłowych, lekkoatletycznych, czy intensywnych, jak cardio etc.. Pomyślałam, to koniec, jestem już babcią, zostaje robienie na drutach. Któregoś razu, moja serdeczna znajoma opowiedziała mi o kettlach. Serio, to nie wierzyłam, że cokolwiek podniosę, bo miałam słabe ręce, a trening siłowy mnie nie interesował, ale…Już na pierwszym treningu z Emilem zaskoczyło, no i co najważniejsze, kręgosłup nie boli. Jakiś cud! Polecam kettle z całą odpowiedzialnością : )
Jowita

Myślę że kettle w Akademii Tygrys i Żuraw są takie fajne w dużej mierze dzięki niemu. Po pierwsze to fajny człowiek, który nie zadziera nosa i da się z nim normalnie porozmawiać. Po drugie jest bardzo uważny na to co ludzie robią, dzięki temu trening jest bezpieczny. Po trzecie ma przygotowanie gimnastyczne i dzięki temu bardzo dużą świadomość ciała. Efekty – no cóż… nie będę ukrywał że to też lubię : ) A są zadziwiające… Tureckie wstawanie zaczynałem z 12 kg odważnikiem, po 2 miesiącach nieśmiało przeszedłem na 20, a w 8 miesiącu podniosłem 50 kg i zrobiłem snach test (dla niewtajemniczonych 100 powtórzeń rwania kettla 24 kg w 5 minut!!!).
Łukasz

Kiedy w kwietniu 2015 roku rozpoczęłam treningi w Akademia Kettlebells Warszawa , wyzwaniem było dla mnie tureckie wstawanie z 8 kilogramowym odważnikiem. Od dwóch lat dość intensywnie biegałam i szukałam dla siebie treningu uzupełniającego. Siłownię skreśliłam od razu, zastanawiałam się chwilę nad crossfitem i w końcu za sprawą bloga PowerWorkout Centrum Treningu Domowego Angeliki Przybyłek, wylądowałam na sali gdzie jedynym sprzętem treningowym były żelazne kulki z uchwytem. Minęło 11 miesięcy a ja rozpoczęłam trening przygotowujący do testu CKB Top Team. Kettle z dyscypliny uzupełniającej stały się czymś więcej i dawały coraz więcej frajdy. Mam ogromne szczęście, że trafiłam na fantastycznego trenera Emil Stanisławski, który wierzy w każdego kogo trenuje, każdego wspiera i motywuje. Emil – jesteś najlepszy! 😉 Bardzo się cieszę, że czerwona koszulka trafiła do naszej Akademii. Oby było ich u nas jak najwięcej! I cieszę się z tego, że udowodniłam sobie (i nie tylko sobie), że biegacze mogą całkiem nieźle radzić sobie z ciężarami.
Kasia – ultramaratonka, Top Team

Ostatnie lata mojej aktywności fizycznej przypadły na liceum, kiedy trenowałem m.in. aikido i karate. Potem przyszły studia i studenckie życie, a z aktywności fizycznej została tylko joga na wfie i harówka z łopatą na wykopaliskach archeologicznych.  Potem przyszedł drugi kierunek studiów, który jeszcze bardziej przykuł mnie do biurka a koniec końców jakikolwiek ruch został zażegnany przez operację. Pocieszałem się, że jest to ekonomiczne rozwiązanie, kiedy nie muszę myśleć o konsumowaniu i spalaniu kalorii.  Jednakże ciało przypomniało o sobie bólami kręgosłupa, zdewastowaną sylwetką i marną kondycją (papierosy!). Wówczas z pomocą przyszli przyjaciele z VeganWorkout.org.PL i nowa grupa kettlebells w Akademia Kung Fu „Tygrys i Żuraw”. Dzięki metodzie hardstyle, inspirującym treningom z Emilem Stanisławskim oraz budzącej się świadomości dość szybko udało się odwrócić całą krzywdę przez lata zadawaną swojemu ciału.  Treningi grupowe oraz długie miesiące treningów indywidualnych z Emilem sprawiły, że jakość mojego życia z tygodnia na tydzień rosła. Wszystkie bóle poszły w zapomnienie i przełamałem w sobie niemoc.
Marek – obecnie instruktor Strong First

Zapraszam też do treningów w prowadzonej przeze mnie, warszawskiej sekcji kettlebells.

Kontakt: veganworkout@gmail.com

Emil Stanisławski

Profil na:
Centrum Kettlebell Polska


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑

Shares